Imorgon bitti går ridskolehästarna ut i gräshagen. För att dom ska komma åt skogen är rundbanan avstängd vid den kortsidan och behöver vara det ett par veckor tills ridskolehästarna åker iväg på sommarbete.
Tack på förhand för er förståelse!